Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно демпферна шайба на 156 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Даскалото да не би да се казва "Елин Пелин"..........
    Я щракни една снимка на рециклираната шайба, някво биене нещо нямали.........ремъка как беше за 2г.........
    Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщение
    Предполагам визираш у-ще Елин Пелин, ако е това ще питам за рециклиране.
    За съжаление нямам снимки,но резолтата беше повече от доволно,а ремака вече е на повече от 3 г. и 50 000км и е за смяна вече,малко по-напукан но не свири!
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

    Comment


    • #32
      Ясно, ма чудно как се износва тая шайба...
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #33
        Колега, тя не е монолитна от метал. Тази част, която ляга към коляновия вал е метална, след това има гума и външната част е пак метална. Затова се казва и демферна - гумата играе тази роля. С течение на времето тази гума остарява
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          Колега, тя не е монолитна от метал. Тази част, която ляга към коляновия вал е метална, след това има гума и външната част е пак метална. Затова се казва и демферна - гумата играе тази роля. С течение на времето тази гума остарява
          Само да допълня - стареенето на гумата + дългото време на поемане на вибрации от коляновия вал води до скапването в един момент на въпросната шайба, устроена е така, че да поема вибрации. Самата дума демфер е нещо което поема енергия, удар, подобно е при амортисьорите.
          Alfa 156 2,4 JTD '99

          Comment


          • #35
            да използвам темата

            смяната на демпферната шайба от към подкалника ли става или отгоре,че нещо малко тясно ми се струва и за какво трябва да се внимава.аз питах по-напред в темата и колегата го каза много лесно-сваляш ремък после шайба и след тва в обратен ред.малко може би се повтарям с въпроса,за което съжалявам,но искам като почна да знам какво правя.мерси на всеки отзовал се.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #36
              Трябва да свалиш гумата /с джантата / и от там!
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #37
                сега вече ми е ясно като бял ден.............тва с гумата ми хареса,добре,че ме подсети,без лоши чувства,мерси
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #38
                  Може и без да се сваля гумата, но трябва да е качена на подемник или канал. А и ако има кора под двигателя и тя трябва да си замине
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #39
                    Най-лесно с гумата и джантата маха се и малката част от подкалника дето е с 2 винта и една щипка и 10-ка болт към кората под ДВГ. И от там вече се действа.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      благодаря колеги,значи това е шайбата която ще получа от колега във форума,и понеже друг колега се произнесе,че гумата на шайбата не била"достатъчно",понеже на дизелите поради по-големите вибраций се нуждаели от повече гума на шайбата и тая шайба не била каквато трябвало.невярвам колегата който ми я продава да ме будалка и му вярвам,че е за моя мотор(от подписа),та въпроса ми е така ли трябва да изглежда въпросната шайба на пръв поглед(за качество не говорим,това времето ще покаже).не съм свалял моята старата и за това се допитвам и за смяната и т.н.
                      Attached Files
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #41
                        Тази като гледам е за 1.9, на пръв поглед.
                        Last edited by Kuker; d.m.y г., 20:29.
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • #42
                          стига бе...........,утре ще видим
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #43
                            Казвам "на пръв поглед".
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #44
                              са като ги раглеждам в axm-а,и мен ми бие да е за 1,9.поне и там има отвоче на периферията(за баланс ли е незнам за какво)
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #45
                                Оригиналната на 2.4 отзад е малко по различна. Това не значи ,че тази няма да ти върши работа! Или ,че не е от 2.4! Не твърдя нищо което не знам със сигурност. Резервни части много и от различни производители.
                                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                                Comment

                                Working...
                                X